نکاتی که هرگز نباید در نگارش آگهی فروش ماشین از قلم بیندازید!
نوشته شده توسط : Kashani

 

نکاتی که هرگز نباید در نگارش آگهی فروش ماشین از قلم بیندازید!

(Car Ad)

تقریبا همه‌ی فروشندگان ماشین هنگام نوشتن آگهی فروش ماشین خود، وسواس و حساسیت بالایی به خرج می‌دهند. وقتی هم که نگاهی به آگهی‌های خودرو می‌اندازیم، به قطع چیزی که چشم‌مان را پیش از هر چیز می‌گیرد، خلاقیت فرد در نگارش آگهی‌ست. قطعا تا به حال پیش آمده که سری به سایت‌های آگهی فروش ماشین بزنید و برخی از آگهی‌ها، بیشتر از سایر آن‌ها چشم شما را بگیرد. در این مقاله، سایت اگهی خودرو، سایت تخصصی ثبت آگهی فروش ماشین در اصفهان، نکات نگارش یک آگهی خوب را برای خودرو به شما می‌آموزد.

نگارش آگهی

هنگامی که در حال نگارش آگهی فروش ماشین هستید، این نکات را از قلم نیندازید!  نکاتی که در زیر ردیف کرده‌ایم، به شما کمک می‌کنند که یک آگهی جامع، جذاب و تخصصی برای خودرو خود بسازید.

1. جزئی‌نگر باشید! در توضیحاتی که راجع به خودروی خود می‌آورید، از کلمات تخصصی خودرو، جزئیات مربوط به خودروی خود و نکاتی که قطع به یقین مشتری سراغ آن را می‌گیرد، استفاده کنید. منظور از توضیح تخصصی، این است که آگهی خود را به طور سطحی یا محض "از سر باز کردن" ننویسید. بهتر است از واژه‌هایی که از لحاظ بازاریابی مناسب و حرفه‌ای هستند، استفاده کنید. پس زمانی آگهی خود را بنویسید که سرتان خلوت است و می‌توانید بر روی آن فکر کنید.

2. لیست بسازید! به دنبال قیمت مناسب برای خودروی خود می‌گردید؟ بهتر است اول یک لیست از مزایا و معایب خودرو که فکر می‌کنید در قیمت آن تاثیرگذار باشد، بسازید. چکاپ خودرو پیش از فروش آن، به شما کمک می‌کند بهتر مظنه آن را در بازار بدانید. در صورتی‌که نمی‌دانید چه قیمتی پیشنهاد کنید، می‌توانید به لیست قیمت خودروهای  سایت خودرو مراجعه نمایید، بر اساس مدل، کارکرد و سایر مشخصات خودروی خود، هزینه‌ای مناسب را برای آن تخمین بزنید.

3. با مشتری شفاف باشید! به مشتری توضیح دهید که چرا قصد فروش خودروی خود را دارید. اکثر مشتری‌هایی که به دنبال خودرو دست دوم هستند، از پیش می‌دانند که خودرو قطعا ایرادی دارد که فروشنده به فکر فروش آن افتاده است. پس حتما دلیل فروش خود را برای مشتری توضیح دهید.

4. اگر کارکرد خودروتان خوب است، روی آن تاکید کنید.

5. در صورتی که تغییراتی به منظور بهبود وضعیت ماشین داده‌اید، حتما آن را در آگهی فروش ماشین خود ذکر کنید.

6. اطلاعات گارانتی ماشین خود را در اختیار مشتری بگذارید.

7. برای توصیف شرایط ماشین، صادق باشید.

8. قطعا مشکلات احتمالی ماشین را که نیاز به تعمیر دارند، ذکر کنید.

9. سعی کنید برای آگهی خود، چند عکس خوب و باکیفیت پیوست کنید.

موارد مرتبط:

آگهی خودرو در اصفهان

آگهی رایگان خودرو اصفهان

ثبت اگهی خودرو اصفهان

خرید و فروش خودرو در اصفهان

سایت خرید و فروش خودرو در اصفهان

آگهی فروش خودرو در اصفهان

 

 





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: